Bontá Italiane

DSC_0028

Als we bij een glascontainer deze grote wijnflessen zien staan, komt de malle Pietje in mij naar boven.  Tussen de nieuwe aanplant van de vlinderstruiken spoot ik ze schoon. Planten meteen bewaterd en mijn voeten ook.

DSC_0030kt

Als we bij de supermarkt voor twee euro twee kilo aardbeien kunnen kopen, dansen mijn smaakpapillen al nog vóór ik de zomerkoninkjes geproefd heb.DSC_0005-002

Als het dan eerste Paasdag is en onze totale versiering niet meer voorstelt dan dit, kan ik niet anders dan iedereen fijne dagen toewensen.

16 thoughts on “Bontá Italiane

  1. Oef, vond ik maar van die grote wijnflessen. Ik heb twee identieke staan maar er is bij allebei en stuk uit de bodem dus ik moet er heel voorzichtig mee zijn. Smakelijk, zowel met de eitjes als met de aardbeien. Vooral die laatsten zien er heerlijk uit.

Geef een reactie

