Gezelschap

DSC_0044

’s Avonds als het kil wordt in huis, wil ik mijn stoel nogal eens vlak naast een cv-radiator zetten. En daar krijg ik gezelschap van een nogal duffe wesp. Vliegen kan hij niet meer. Een beetje suffig rondhangen, dat is het wel zo’n beetje. Even zat ie zelfs op mijn knie. Nou moe, daar beginnen we niet aan hoor.  Bereidwillig liet ie zich transporteren naar de hangoortafel waar ik hem op mijn gemak kon fotograferen. Wij gaan vandaag gasten van het vliegveld halen waarvan ik zeker weet dat zij de komende tijd niet suffig rond zullen hangen.  Maar misschien willen ze wel voor me op de foto.

5 thoughts on “Gezelschap

Geef een reactie

