Italiaanse luchten

Rechtstreeks televisie kijken doen we hier op onze laptops. We kijken héél weinig maar sinds een paar weken volg ik op woensdagavond de serie Zussen. Toen ik gisteravond boven kwam om me te installeren, zag ik deze fraaie avondlucht. Ik heb er werkelijk even ademloos naar gekeken. De tv-serie sprak me aan om te gaan volgen, alleen al vanwege de titel en het feit dat het Nederlands drama is. Er wordt goed in gespeeld, Huub Stapel en Olga Zuiderhoek staan wat mij betreft garant voor mooi spel. Maar het valt me al met al toch tegen. Sommige wendingen zie je mijlen van tevoren aankomen en het verhaal wordt wel erg lang uitgesponnen. Maar goed. Net als in een boek wil ik nu toch het einde wel weten, er zijn denk ik nog één of twee afleveringen te gaan. TV-loze avonden met dit soort mooie luchten bieden ook veel kijkplezier. En ik heb nog stapels boeken te lezen. Wat een rust.

11 gedachten over “Italiaanse luchten

  1. Alleen al voor Olga Zuiderhoek blijf ik kijken, vind haar zo’n bijzondere actrice. En verder lekkere rustige serie er zijn al zoveel herrie/snelle/irritante series en films

  2. Ik keek de serie achter elkaar en had hetzelfde als jij. De ingredienten voor een mooie serie waren voldoende aanwezig en toch was ik ook wat teleurgesteld. Maar van die luchten zou ik ook geen genoeg kunnen krijgen.

  3. De laatste aflevering vond ik wat minder inderdaad maar ik wil graag weten hoe het afloopt. De luchten zijn schitterend, om ademloos naar te kijken.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.