Sprookjesachtig

dsc_0026dsc_0028

Ochtendnevel en de opkomende zon. Het levert dit soort plaatjes op. Inmiddels ben ik met mijn fotografiecursus bij les 3 aanbeland en gaat er een nieuwe wereld voor me open. Begin eindelijk mijn camera wat meer te begrijpen. Wellicht pakken dit soort sfeerbeelden in de toekomst nog fraaier uit. Ik hoef mijn slaapkamerraam maar te openen om dit te zien. Elke dag de zelfde heuvels, elke dag in een ander licht. Heb wel eens gehoord dat iemand zo een serie van 365 dagen achtereen heeft gemaakt. Hoe mooi ook, dat lijkt me toch een beetje saai. Zélfs als ik de cursus heb afgerond.

16 thoughts on “Sprookjesachtig

  1. Ik herinner me een blog van iemand uit Zeeland erg lang geleden. Die meneer liep elke dag langs een veld met eetbare planten. Zeg even: kool. Hij maakte elke dag een foto van hetzelfde exemplaar. Van niks te zien tot weer niks te zien, want hij hield op toen de kool was gerooid. Het heeft wel wat, zo’n proces, maar zelf ben ik daar gewoon te lui voor.

  2. Nee hoor Emie, doe maar!
    Ik persoonlijk voel mij wederom kinderloos, zonder camera… Hoe lang het deze keer weer gaat duren voor ik weer zelf kan fotograferen weet ik niet. Het is in elk geval moeilijk bij het kiezen van mijn blog-onderwerpen…

    • Kan me helemaal voorstellen hoe naar het is zonder camera te zijn. Maar je schrijft zo fijn en beeldend, dat ik je ook wel zonder foto’s zou kunnen lezen. Al snap ik heel goed dat de foto vaak het verhaal inspireert. Hoop voor je dat de reparatie het deze keer niet te lang duurt, Henny

Geef een reactie

