Geluk afdwingen

dsc_0091-001

Iedereen kan af en toe wat extra geluk gebruiken. Dus staarde ik naar de grasmat. Op zoek naar een klavertje vier voor de handige hulp die zich deze week bij ons zo verdienstelijk maakt. Ik had er het afgelopen jaar nog niet één gevonden. Maar op het moment dat ik tegen onze schoonzoon zei dat ik voor hem aan het zoeken was, vond ik er één. Ik kan het dus nog. Gewoon tegen mezelf te zeggen dat ik een klavertje vier ga vinden. Dan hoef ik alleen nog maar te bukken en hebbes! Ergens in Japan wandelt nu een vriend die van dit fenomeen helemaal niet opkijkt.

8 thoughts on “Geluk afdwingen

  1. Hoi Emie en A3, Zit op onze rustdag ff lekker ‘mijn’ blogs te lezen. Geluk is om weg te geven. Leuk bericht en het is in Japan gelezen. Met groeten van ons beiden

  2. Ik had jarenlang een klaver4 plantje in de tui. Het kwam elk jaar op, geplant omdat Geluksklaver ons adres is. Nee we wonen niet op nummer 4, maar geluk hebben we zeker wel 😉

  3. Ondertussen hebben wij ook meer klaver dan gras in de Franse tuin. Volgend jaar ga ik ook eens zoeken. Ik heb veel geluk, zelf niet nodig dus, maar om weg te geven…altijd mooi.

Geef een reactie

