Ontspan

dsc_0003

Klusjes noem ik graag projecten. Om de doodeenvoudige reden dat het ’s avonds zo heerlijk is om te zeggen dat er weer vier projecten zijn afgerond. Vanmorgen stonden de Was en Strijk in de planning. De plafondbalken van de studio worden morgen behandeld tegen houtworm en ander gespuis. De keukeninventaris van het gastenverblijf deed ik in plastic kratten en de bedden verhuisden naar de woonkamer. Daarmee rondden we Project Twee af. Boodschappen doen en vooruit koken stop ik samen in Project Drie dat in de middag werd uitgevoerd. En dan verheug ik me enorm op het vierde project. Dat is Project Groot Onderhoud. Denk aan bad, schaartje, vijl, bodylotion en kaarslicht.

10 thoughts on “Ontspan

  1. Projectgewijs werken helpt zeker om de zaken overzichtelijk te houden. Ik heb altijd een to do lijstje op het bureaublad van de computer en het is fijn om items te kunnen deleten vanwege klaar en af. Goed bezig, Emie!

Geef een reactie

