Wild

DSC_0017-001Het vakantie leven dobbert kalmpjes door, gisteren opnieuw onderbroken door onweer en regen. Vandaag weer zonnig zoals al bijna twee maanden onafgebroken het geval is. De routineklussen gaan ook gewoon door. Zo stond afgelopen zaterdag weer een gastblog op Ciao Tutti, het handelt over de wilde dieren op ons terrein. De blogportretserie is klaar maar ik vond gelukkig nog een sprinkhaan die wel even voor me wilde poseren. Voor de statistieken is het wel aardig te vermelden dat klavertje vier nummero vijf gevonden is. Fleur was er naar op zoek, ik fungeerde opnieuw als gelukzoeker. Ook dit klavertje vindt zijn weg naar iemand die het goed gebruiken kan.

8 thoughts on “Wild

  1. Ik had ‘m al gelezen, je gastblog, ik had je zoon wel willen zien rennen 🙂 Onze ‘wild’ ervaring hier: een ree dat rustig de weg overstak toen wij aan kwamen rijden, en een ‘Murmeltier’ oftewel bergmarmot ‘boven in de bergen van Tirol’. Twee keer leuke ervaring.

  2. Iedereen kan zo nu en dan wel een beetje geluk gebruiken, op welk vlak dan ook, maar ik denk niet dat jij het op het ogenblik nodig hebt Emie, met al dat geluk om je heen.

Geef een reactie

