De blogster

DSC_0017Nou, vooruit dan maar. Ik meen het als ik zeg dat ik er een enorme hekel aan heb. Hanteer veel liever zelf de camera. We zaten gisteren aan de pranzo bij onze buren, die countryhouse Le Giare uitbaten en dus ook een restaurant hebben. Tommy zat tegenover me aan tafel en heeft me uiteindelijk in een ongedwongen pose kunnen fotograferen. Goed, we aten er voortreffelijk en brachten de rest van de zondagmiddag in gepaste loomheid door. Na een week hoge temperaturen trok er onweer over en viel er een forse bui. Zelfs de vakantie vierende zonzoekers vonden die verkoeling heerlijk.

14 thoughts on “De blogster

  1. leuk een foto van de blogsters. Ik vind de foto van je kleindochters heel vertederend. Jullie boffen met het onweer en daarbij de afkoeling, hier nog niets en sinds zondagavond 2300 uur geen water en dat waarschijnlijk tot woensdag 1200 uur. Her waterbasin van het dorp bleek lek dus wordt nu gerepareerd. Gelukkig hebben wij altijd flessen drinkwater op voorraad en voor de rest een bron en een zwembad om de douche te vervangen

Geef een reactie

