Black Friday

P1220683

Slechts één keer waren we in New York en het toeval wilde dat ook Black Friday in die week viel. Nooit van gehoord maar we ondervonden het aan den lijve en het is afschuwelijk.  Enorme uitverkopen en prijsverlagingen zorgen voor overvolle winkels. We wisten niet hoe snel we daaruit weg moesten komen. En nu worden we hier ook bestookt met advertenties en aanbiedingen onder het motto van Black Friday. Moeten we nou echt álles uit de USA overnemen? Halloween, Valentine, Kerstman, Baby-showers en meer van dat soort gekkigheid.

P1220682

Wij gingen vanmorgen Sinterklaasinkopen doen. Camera mee voor wat illustraties bij dit blog. Hoewel het niet onze boodschappenlijst stond, kocht de man wel een paar schoenen.  Want ja.

P1220685

Blogvriendin Els  (klik) heeft het er vandaag ook over.

14 gedachten over “Black Friday

  1. Ik zag een flard op televisie van een winkel in de VS die open ging. Mensenmassa’s stormden naar binnen en er vielen zelfs lui. Daar renden de anderen gewoon overheen. Doodeng allemaal.
    Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van dieren ga houden.

  2. Als je nu toch iets nodig hebt kan je met korting natuurlijk wel je slag slaan. Mijn twijfel is dat door dit soort dagen de verleiding ontstaat extra spullen te kopen. Uiteindelijk ben je dan niet goedkoper uit.

  3. Het enige wat ik vandaag kocht waren appels, champignons, crème fraiche en melk. Heerlijk gewoon dus en er was in mijn dorpssupermarkt niets van die gekkigheid te merken.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.