Haven

P1170882-001Elke week een foto-opdracht krijgen met ander thema. Die foto op het blog of anderszins in de openbaarheid brengen. Dat ga ik eens uitproberen de komende tijd. Ik duik in mijn archief of maak er speciaal een foto voor, het geeft me meteen weer inspiratie. Niet dat ik niet meer weet waarmee mijn blog te vullen, maar toch. Vandaag de haven van Napels waar we een jaar geleden waren. Een echt spannend verhaaltje levert het niet op, merk ik nu al. En dat ik vandaag de kruidenhoek van de moestuin grondig heb geschoond en geschoffeld maakt het er verhaaltechnisch ook niet beter op.

4 thoughts on “Haven

  1. Leuk dat je bij Stuureenfoto mee doet. Ik ga straks nog wat meer bekijken op je blog. Jullie wonen daar in een supermooie streek. Waren er twee jaar geleden met vakantie en hebben er prachtige herinneringen aan.

Geef een reactie

