Gezichtsbedrog

P1210030

Al fietsend proberen we ons wat koelte toe te eigenen. Maar ja, ik wil nog wel eens afstappen. ‘Heb jij dat al eens eerder gezien?’ roep ik naar de man die altijd sneller fietst. ‘Moet je kijken’, roep ik enthousiast, ‘hoe leuk die oude muur begroeid is en hoe ze de ruimte erachter hebben bebouwd. En dan dat raam met een soort van Romeinse ruïne als trompe l’oeil.  Hij keert zijn fiets en kijkt even mee. ‘Nee, nooit eerder gezien’, zegt ie. ‘Zullen we verder fietsen? ‘

11 thoughts on “Gezichtsbedrog

  1. Dit had zomaar een voorvalletje van mij en Mart geweest kunnen zijn, heel herkenbaar. Maar ik vind de muur en de tromp d’oeil beeldschoon en zou ook afgestapt zijn.

Geef een reactie

