Functies

IMG_20150930_162819In mijn functie van dochter zat ik vanmorgen gezellig bij mijn ouders aan de koffie. Tijdens de lunch, in een zonnige achtertuin, was ik moeder van dochter. Bij de thee las ik als oma kleindochters voor. Tussendoor als een soort binnenhuisarchitect mee gedacht bij leuke plannen voor een zolder om tenslotte de avondkoffie in de rol van schoonmoeder geserveerd te krijgen. Stiekem al kruidnootjes zitten eten ook. En dat mag ik eigenlijk pas van mezelf als de Sint weer in het land is.Maar ja, vandaag was dat een kwestie van overmacht.

3 thoughts on “Functies

  1. Pingback: Voor paal | Wonen in Caldese (Italië)

Geef een reactie

