Zie ginds

P1180322
‘Ben je figuurlijk ook weer geland?’ vroeg onze dochter me vanmiddag aan de telefoon. Gisteravond haalde ze ons op van Schiphol dus de letterlijke landing had ze al geconstateerd. Mijn antwoord op haar vraag was overigens ‘ja’. Meteen aan de slag met koffers, was, post, mail en foto’s. Ook even de kou in gelopen voor een dagverse onvervalst Delftse foto. Ik merk hoe uitgerust ik van deze vakantie ben, de energie borrelt en bruist. Komt mooi uit. December is in aantocht. Heus geen maand om stilletjes voor me uit te gaan staren.

6 thoughts on “Zie ginds

Geef een reactie

