Later als ik groot ben

download (1)

Nog niet eerder was ik in het Rietveld Theater In Delft. Tot gistermiddag. Ik had het idee dat er alleen amateur toneel voorstellingen worden gegeven maar toen ik op de site van Delft in de Buurt zag dat Marjan Berk een programma verzorgde, werd ik enthousiast. Een zus en een vriendin ook. Dus daar zaten we. Wat een heerlijk inspirerend mens is die Marjan. Ze oogt broos, maar heeft nog steeds een heerlijke ontwapenende kijk én een scherpe blik op alles wat ze tegenkomt. Ze beantwoordt vragen uit de zaal en doet dat gevat en vol met humor. Ja, als ik tachtig plus ben, wil ik ook een Marjan zijn.

10 thoughts on “Later als ik groot ben

  1. Marjan is voor mij een voorbeeldmens. Niet dat ze alles zo goed doet, maar ze is inspirerend en vrolijk. Haar boeken heb ik geloof ik wel allemaal gelezen. Ik vond het fijn, dat ze een miljoen in de Lotto won zodat ze in haar boerderij in Overijssel kon blijven wonen. Daarover heeft ze dus ook een boek geschreven, het heet heel toepasselijk ‘Rijk’ 😉

    Knap dat ze op haar leeftijd (85) nog op het toneel uh….. zit.

Geef een reactie

