Dat staat er gekleurd op (2)

P1220424

In mijn serie gekleurde huizen vond ik onlangs dit pareltje in pistache-groen. Het was rond zeven uur, de zon verliest zijn kracht. De tafeltjes op het terras zijn nog leeg want het is te vroeg voor de cena, de avondmaaltijd. Tijdens de zelfde wandeling zag ik ook dit huis. Deze combinatie van roze met lichtgeel zie je hier vaker en ik noem het altijd spekkie-kleuren. Er zit nogal wat hoogteverschil in de huizen van de onderste foto waardoor het een zoekplaatje is. Maar het gaat me om de kleuren. Mijn zoektocht gaat door naar een paars of donkerrood huis waarmee ik de miniserie ga beëindigen.

P1220408-001

 

 

 

 

6 thoughts on “Dat staat er gekleurd op (2)

Geef een reactie

