Dat staat er gekleurd op (1)

DSC_0011-003

Je komt hier huizen en gebouwen tegen in de meest fantastische kleuren. Neem nou deze. Ik zag dit huis in Casa Castalda, een plaats waar we vrienden hebben wonen. Dak en muren in het dezelfde kleurschema. En, o heerlijk detail, de parasol op het balkon ook nog in dezelfde tint.

DSC_0005-002

En wat dacht je van dit hotel? Is dat hemelsblauw of niet? Het is Hotel Blu Marina in Fano. Het is niet mooi en ook niet lelijk maar van een goed doorgevoerde kleur kan ik heel vrolijk worden. Nu ga ik op zoek naar een zacht groen en eigeel huis. Wordt vervolgd.

6 thoughts on “Dat staat er gekleurd op (1)

  1. In zuidelijke landen met heel veel zon dus ander licht is het erg leuk die fleurig gekleurde huizen. In ons eigen land vind ik het niet leuk. Hoe dat nou precies komt kan ik niet eens zeggen. Een knalroze of fors lila huis……. speciaal voor mij? Jaaaaaa…

Geef een reactie

