Per ongeluk

IMG_20170703_091016~2

Het blijft een beetje gehannes om voor ons huis wat treffende foto’s te maken. Op het moment dat ik denk genoeg te hebben, klap ik mijn tablet weer dicht maar voor het zover is, blijk ik nog onbedoelde foto’s te hebben gemaakt. Dit is er een van. Die vind ik zo gek nog niet. Terwijl ik echt niet van de schuine lijnen ben, zeker niet waar het gebouwen betreft. De speelsheid die er mee beoogd wordt, kan me gestolen worden. Ook in huis staat alles recht, een schuin geplaatste bank of tapijt doet me gruwen. In feite ben ik een rechtlijnig tiepje. Maar vandaag even niet.

6 thoughts on “Per ongeluk

Geef een reactie

