Opgeknapt

DSC_0004

Echt? Regent het nou? Bijna verbaasd liep ik gisteren naar buiten.  Ja hoor, na wat onweergerommel in de verte vielen de eerste druppels sinds een maand. Snel de planten zó neerzetten dat ze ook wat vangen. Als het maar een beetje doorzet, want aan drie druppels hebben we niets. Gelukkig, dat deed het. De tweede foto moest ik vanuit de keuken maken want het kwam met bakken naar beneden.

DSC_0006

Echt? Doet het internet het weer? Bijna verbaasd liep ik vanmorgen naar mijn bureau. Na een weekend zonder hadden we weer signaal. Snel mails en blogs lezen. Want aan een half uurtje verbinding hebben we niets. Gelukkig, het doet het allemaal weer. Vanuit mijn vaste plek knal ik zo het internet weer op.

10 thoughts on “Opgeknapt

    • Af en toe in het pre-internet tijdperk verkeren is een aparte ervaring. We hebben op zo’n moment ook geen telefoonverbinding en het bereik met mobieltjes is wisselend. Met mijn hoogbejaarde ouders op afstand word ik er wel wat onrustig van Marthy.

  1. Regen, ach wat is dat ook alweer? Hier bijna tweeënhalve week geen spat regen gevallen. Is ook te zien aan het grasveld: trapveld is ipv mooi groen gazon. Hier is voorspeld dat het vannacht kan gaan regenen, zal me benieuwen. Gelukkig valt het internet hier praktisch nooit uit.

    • Regen, van die druppels die na elkaar vallen en waarna de aarde en de planten dankjewel roepen. Ik gun het je van harte, Inge.
      Internet, nooit helemaal vanzelfsprekend hier maar och…weer helemaal blij als de verbinding hersteld is.

Geef een reactie

