Vlas en kamille

DSC_0016

DSC_0020

De vlas, als kleine stek gekregen, staat hier sinds vorig jaar. Het zijn vier plukken die ongetwijfeld nog wat dikkere bossen gaan worden. Het contrasteert fijn tegen het zwart geverfde schuurtje. De kamille is wild, ik plukte twee bossen die nu te drogen hangen. Dat jullie niet denken dat de foto ondersteboven geplaatst is.  Aangezien ik zeven dagen achtereen een natuurfoto op facebook zet, loop ik met spiedend oog over het erf op zoek naar objecten.  Voorwaarde daarbij is dat er geen huis of mens op mag staan. Dus deze plaatjes vallen wat dat betreft af maar mijn blog  biedt wel een plaatsje voor ze. Omdat het weer eens wat anders is. Ja toch? Niet dan?

6 thoughts on “Vlas en kamille

  1. De eerste is geen lid van de vlasfamilie, de vlas waar wij linnen en lijnzaad van maken maar een vlasleeuwenbekje (hmmmmmm) nl de Walstroleeuwenbek (Linaria purpurea) die paars, roze en wit kan voorkomen. Sorry dat ik je corrigeer…

Geef een reactie

