Foute kop

DSC_0101

Terwijl wij gisteren met z’n viertjes een laatste uitbundige dag doorbrachten, werden de meesten van jullie geconfronteerd met de verschrikkelijke beelden van de aanslag in Manchester. Met terugwerkende kracht vind ik de kop boven mijn blog van gisteren weinig smaakvol.  Dat spijt me.

DSC_0102

De klaproos groeide in Groot Brittannië uit als symbool voor oorlogsslachtoffers. Maar staat ook voor kracht en schoonheid die kan groeien na complete verwoesting.

DSC_0104

Laten we alsjeblieft in kracht en schoonheid blijven geloven.

9 thoughts on “Foute kop

  1. Baukje ben ik dus. Even uitleggen: gisteren wilde mijn vriendin Baukje even zien hoe ze commentaar kon leveren op Griemmank. Ze deed dat vaak via e-mail, maar ik vond het jammer dat haar vaak zo zinvolle reacties alleen door mij gelezen werden. Dus deed ik het even voor, maar haar naam/mailadres zijn kennelijk blijven hangen 🙂

  2. Dat proberen we, maar het wordt wel steeds moeilijker. Wat voor volslagen gestoord onmens ben je als je dit kinderen kunt aandoen?

Geef een reactie

