Zintuigen

P1220214

P1220209

De man zat vanmorgen bij de tandarts en morgen mag hij voor controle ook nog naar de oogarts. Zelf liet ik vandaag mijn oren even nakijken. Zo kan een vakantieweek in NL ook nog eens effectief worden ingezet voor klein lijfelijk onderhoud. De huisarts zetelt in de Vermeertoren, even buiten het centrum van Delft. En zodoende liep ik door een straat die gevuld is met flats uit de zestiger jaren.  Die zien er goed onderhouden uit, de vrolijke primaire kleuren en de eenvormigheid zorgen voor een grafisch effect. De zon deed de rest. Ik vind het zowaar mooi.

10 thoughts on “Zintuigen

  1. Ik vind dat mensen niet zó op elkaar gepakt zouden moeten wonen. Het doet mij altijd denken aan de vroegere automatieken waar je kroketjes kon uithalen.

      • Oh ja, daar heeft het ook wel wat van weg. Maar ik ben zeer blij en dankbaar dat ik er niet hoef te wonen. Ik moet nu eenmaal ruimte en rust om mij heen.

    • Inderdaad Jeanne, één straat de Van Kinschotstraat. Deze wordt wel doorsneden door de veel grotere Van Foreestweg en de flats liggen elk aan een andere kant van de straat. Ik heb dus wel wat loopwerk verricht om deze foto’s te kunnen maken.

Geef een reactie

