Rustige maandag

DSC_0067

In ons zelf opgelegde regiem om eens wat vaker de berg af te gaan, plakken we er gewoon een dagje aan vast. Dus duurde de zondagsrust tot een uur of zeven en werkte ik daarna de was weg. Ik rommelde nog wat aan mijn administratie en sprak de agenda van de komende week door met de wijnboer. We gaan dinsdag tot en met donderdag strak plannen want echt hoor, genoeg te doen. Vandaag echter is het de Dag van de Arbeid. En die vier je juist door niet te werken. Ik hoop er morgen foto’s van te laten zen.

9 thoughts on “Rustige maandag

  1. Omdat mijn man in Duitsland werkt had hij vandaag (op 1 mei) een dag vrij. Omdat het weer weer eens prut was gingen we gezellig samen boodschappen doen, samen met -tig Duitsers en Belgen die ook niets beters te doen hadden 🙂

Geef een reactie

