Blij dat ik whatsapp heb

P1220034-001

Vooral onze dochter drong er twee jaar geleden bij mij op aan een smartphone te nemen. En na een tijdje tegenstribbelen zag ik er het nut wel van in. Zoals dat gaat met nieuwigheden; uiteindelijk zie je hoe handig het is om te appen en kun je bijna niet meer zonder. Inmiddels maak ik ook gebruik van diverse groepsapps. Zussen, ons gezin, buren en een vriendinnengroep. Uit deze laatste groep kreeg ik afgelopen week bericht dat bij twee van hen een kleindochter was geboren.  Hier op onze berg wordt de geboorte van Giorgio zó kenbaar gemaakt. Ook handig. Maar uiteindelijk gaan we natuurlijk voor het één op één contact. Daar kan geen app tegenop.

7 thoughts on “Blij dat ik whatsapp heb

Geef een reactie

