Sinterklaascadeautje

DSC_0156-002

Bij het opruimen van mijn Delftse bureau kwam ik vlak voor ons vertrek een envelop tegen met daarin het sinterklaasgedicht 2016 van mijn ouders. Bovendien hadden die leukerds er een bedragje aan toegevoegd. Het gedicht heb ik eindelijk netjes opgeruimd bij mijn verzameling, het geld stak ik in mijn portemonnee. Vrijdag in het tuincentrum kochten we zes nieuwe lavendelstruiken maar ik schafte bovendien drie fraaie petunia’s aan. De lavendel is eindelijk vandaag geplant maar dit Sinterklaascadeautje kreeg direct een plekje en staat al sinds zaterdag op de tuintafel naar ons te knipogen.

9 thoughts on “Sinterklaascadeautje

  1. Pingback: Meer plaatjes dan praatjes | Wonen in Caldese (Italië)

Geef een reactie

