Ik ga op reis en neem mee…

DSC_0110

Ieder jaar reizen we met een auto vol spullen naar Italië af.  Zo was er dit jaar een krat wijngaardspul mee, door mijn wijnboer in NL gekocht.  Denk aan kelp, een pompje om compostthee in beweging te houden, kurken, melasse en lege flessen.  Maar natuurlijk gaat er ook kleding mee en overnachtingskoffertjes met daarin laptops en fotocamera’s.  Boeken.  Zaden en bollen.  Potten en pannen, kijk maar op de foto van gisteren.  De zon schijnt volop. We zetten de meegebrachte kringloopstoelen op het terras.  Ja echt,  hoor. Die scoorden we voor een prikkie in NL en vulden de halve auto. Maar ze staan er.  Nou nog de rust vinden om daadwerkelijk te gaan zitten.

DSC_0119

14 thoughts on “Ik ga op reis en neem mee…

  1. Zo, die zijn mooi en ook nog eens een koopje. Chapeau. Ik ben ook erg goed in auto’s laden, Emie. Als Mart begint te twijfelen of het er nog wel in gaat zeg ik altijd-laat mij maar even- en dan komt het er in.

  2. Haha Ouwe kringloopmaniak!
    Hoe krijg je ze méé? Maar wel een aanwinst hoor straks lekker tijdens de lunch even extra genieten van jullie prachtige omgeving vanuit een comfortabele en vast uiterst voordelige zetel!

Geef een reactie

