Aan alle kanten fris

DSC_0051

Het blauw-gele markies is van mijn kapper. Voor ik daar de stoel op schoof, deed ik wat snelle boodschappen in de Choorstraat. De ochtend heb ik zeer nuttig besteed met allerlei poetswerkzaamheden. Dat was een soort inhaalslag nadat de hal drie weken voor allerlei rommel zorgde. Ik hou van poetsen als het karwei geklaard is. Met andere woorden; het is niet mijn hobby maar het moet gebeuren en geeft voldoening. Terwijl ik behoorlijk tevreden met een fris hoofd naar een fris huis liep, zag ik dit jongetje op de kademuur zitten. Met bloesembomen op de achtergrond. De lente kan zich geen betere start wensen.

DSC_0054

2 thoughts on “Aan alle kanten fris

Geef een reactie

