Van streep naar bloem

Hoe onze hal er voor de metamorfose uitzag is hier te zien. Die strepen was ik echt zat, bovendien was het behang,  dat er 15 jaar op heeft gezeten, echt aan vervanging toe. Ik stelde de wijnboer opnieuw een  heftig behangetje voor en hij was even enthousiast als ik. Eigenwijs als ik ben, begon ik zelf aan de klus maar moest, vanwege rugproblemen, uiteindelijk een vakman inschakelen die met meer gemak een trap op en af klimt. De spiegelkast waarin we onze kapstok hebben, verfde ik wel zelf van mahonie naar wit. De wijnboer hing gisteren de laatste schilderijtjes op. De verlichting is nog niet helemaal je-dát maar ik vind het wel even prima zo. Al weet ik nu al dat de bloem de 15 jaar niet gaat redden.

DSC_0014

DSC_0018

16 thoughts on “Van streep naar bloem

Geef een reactie

