Standbeeld

P1210883

Veel van de bezoekers aan de Delftse markt komen met de fiets. Goede zaak. Met dochter Fleur had ik bij het standbeeld van Hugo de Groot afgesproken. Zij had al een heel wat boodschappen bij elkaar gewinkeld terwijl ik nog even door de fysiotherapeut onder handen werd genomen. Dus hadden we tijd voor een kop koffie op een zonnig terras en een rondje over de markt. Sommige bezoekers lopen met de fiets aan de hand tussen de kramen. Dat is geen goede zaak. ‘Vijf euro’ riep de marktkoopman toen hij me de foto zag maken. ‘Dacht het niet’ riep ik terug. Maar gratis reclame voor het heerlijke gedroogde fruit wil ik hier wel even voor hem maken.

P1210881

2 thoughts on “Standbeeld

Geef een reactie

