Voldoening

P1210847-001

Om een uur of drie gooide ik het raam open, schoof een stoel naar het venster en hing mijn kop in de zon. Hoe aangenaam. Voordien was ik bezig met een verfklus. Weten  jullie nog dat ik een metamorfose aankondigde van onze hal? Het zat wat tegen maar het eind van dit project is nu toch in zicht. De mahoniehouten kast heb ik vandaag en gisteren getransformeerd tot een roomwitte. Gelukkig starten we de zondag altijd met de polderwandeling. Mijn noeste geschilder zat vandaag als een soort sandwich ingeklemd tussen twee lente-achtige activiteiten. Dat maakte mijn klusje dragelijk.

P1210863

Geef een reactie

