Warme handen

p1210800

Bij het nalezen van mijn blogs van de afgelopen maand, valt het me op dat het nogal vaak over het weer gaat. Terwijl ik me altijd voorneem daar niet over te schrijven want toch niets aan te veranderen. Kennelijk zit het me hoog. Eigenlijk wil ik vandaag  schrijven dat de polderwandeling zonnig verliep. Maar dat ga ik dus niet doen. Ik laat graag deze twee attributen zien die aan een hek hingen. Hoop dat de eigenaar ze terugvindt en ik hoop bovendien dat ze deze winter niet meer nodig zijn. Waarmee ik het laatste woord over het weer geschreven heb. Voorlopig.

p1210788

10 thoughts on “Warme handen

  1. Pingback: Tempête | de HERBERG

  2. Het weer heeft nagenoeg geen invloed op mijn humeur maar toen ik vanmorgen die heerlijke zon en blauwe hemel boven Stolwijk zag werd ik blij. Dat duurde een halve dag en toen begon het weer te regenen……..

    • Ik denk altijd dat ik gelijk gehumeurd ben, Marthy en ik pas mijn programma dan ook aan het weer aan. De komende dagen komt slecht weer me zelfs wel goed uit. Maar desondanks verlang ik erg naar de zon. En liever iets langer dan die drie uur vanmorgen.

Geef een reactie

