Goed kijken

p1210778

Als je een beetje goed om je heenkijkt, vindt je genoeg uitingen van de aanstaande lente. En daar zoek ik maar al te graag naar. Vlak voor de deur bij mijn ouders trof ik op een kademuurtje prachtige mossen die lijken te bloeien. Tegen de waterkant zie ik paarse krokussen.

p1210779

Op de plaats waar ik parkeerde kon ik elzentakken oprapen. Die heb ik thuis in een vaas gezet. Op die manier heeft de stormachtige wind van de afgelopen week mij in elk geval een klein voordeel opgeleverd. Kom maar op lente. Ik kan je wel hebben.

p1210786

2 thoughts on “Goed kijken

Geef een reactie

