Opkikker

p1210704

Voor een goede kop koffie kun je me wakker maken. Of nee. Ik word pas wakker van een goede kop koffie. In Italië hebben we een espresso-apparaat, hier in NL doen we het met behulp van George Cloony. Da’s pas echt leuk wakker worden. De dure cups van Nespresso zijn inmiddels vervangen door goedkopere varianten van diverse supermarkten. Twee cappuccini bij het ontbijt, soms één aan het eind van de ochtend en vaak een espresso na de lunch. Dan ben ik wel aan mijn max op een normale dag. De rest van de tijd drink ik thee, veel thee. En twee glazen water maar dat gaat met meer moeite gepaard. Doe mij maar een lekker bakkie pleur, zeggen wij die uit Den Haag komen.

3 thoughts on “Opkikker

  1. Het is idioot, maar ik heb ook altijd moeite met een glas water. Ook wij hebben tegenwoordig de dure cups van Nespresso vaarwel gezegd en gebruiken de goedkopere varianten.

Geef een reactie

