Scheuren

dsc_0011

Kijk. Dit vind ik dan weer wel leuk. Het doet me meteen denken aan ándere technieken op de kleuterschool, namelijk creatief met papier, sitspapier. Een beetje scheuren en plakken dát kon ik dan weer wel. Je ziet hier twee figuurtjes die Cesar Manrique heeft gemaakt. Volgens mij in een gecombineerde techniek van plakken en tekenen al kan ik er niets over terugvinden. Ik zie er ons zelf wel in, als we in de tuin werken. Dus kocht ik deze kaarten op Lanzarote en inderdaad die Manrique wordt door mij nogal eens genoemd de laatste tijd. Je kunt maar onder de indruk zijn, hè.

9 thoughts on “Scheuren

  1. Ik heb zelfs enige jaren geleden nog op teken- en schilderles gezeten, Emie. Verspilde moeite, helaas. Maar sinds ik aan snail mailen doe scheur ik nog weleens een papiertje en dat gaat me toch beter af. Op ons lijkt dit kunstwerk niet, wij dragen nooit van die leuke hoeden in de tuin, daar buiten trouwens ook niet.

Geef een reactie

