Zaden zaaien

dsc_0010

Februari. Nou weet ik weer waarom deze maand mijn minst favoriet is. Waterkou en geen zon te bekennen. Dus steekt het verlangen naar de lente bij mij hevig de kop op. Afgelopen week ontvingen we de via internet bestelde zaden, waarvan ik hier een klein deel laat zien. Onze Moeskers Moestuin blogvriendin had onlangs een excursie gemaakt naar De Bolster. Klik hier voor haar verhaal. Van haar verslag worden wij enthousiast en ons Italië-verzamelpunt in de kelder groeit dan ook weer gestaag. Maart. Voor we het weten is het weer zover en strooien we de eerste zaadjes in de koude kas van Caldese.

9 thoughts on “Zaden zaaien

    • Clarien lees ik echt elke dag Jeroen. Heb het gevoel haar persoonlijk te kennen, wat dus niet zo is. Fijn om te horen dat je ook mijn blog graag leest. En wat betreft die zaden: je gaat er vast de komende zomer als we weer een moestuin hebben, meer over lezen. Groet aan Magda (toch?)

Geef een reactie

