Cordoba

 

dsc_0033

Er zijn mensen, ik ken ze persoonlijk, die elkaar elke avond voor het slapen gaan nog even vragen wat de afgelopen dag de fijnste belevenis was. Zo’n positief eind aan de dag verdient navolging wat mij betreft. Alleen vergeet ik het vaak. Tot dat ik een paar weken geleden van een vriendin een klein en mooi notitieboekje kreeg. Ze had het voor me gekocht in Cordoba. Dat gebaar alleen al. Ik heb het boekje op mijn nachtkastje gelegd en schrijf nu iedere avond mijn meest positieve ervaring van die dag op en ga dat een jaar volhouden. Pas daarna mag ik het van mezelf nalezen en dat lijkt me nu al heerlijk.

16 thoughts on “Cordoba

  1. Ik doe dat elke dag met een foto op Instagram, en ik zweer je, het werkt! Daarbij is het ook een soort dagboek. Zo nu en dan kijk ik terug (Ben nu bij dag 349, ben er bijna doorheen), en dan herinner ik mij al die leuke momenten, Wordt je blij(er) van.Ik tenminste wel.

    • Blij worden en daar zelf de hand in hebben; dat is super! Instagrammen doe ik nog niet, ben bang dat ik dan teveel móet van mezelf. Maar ik loop altijd een beetje achter op de laatste trends Sietske. Dus wie weet?

  2. Wat een geweldig goed voornemen maar nu volhouden! Ik ben nooit verder gekomen dan 3 maanden maar jij hebt vast meer discipline!
    Koester de gedachte alleen al!

Geef een reactie

