De eerste keer

Omdat het filmhuis hier om de hoek is, komen we er nogal eens. Gisteren zag ik dat de film The Lion er draait. Daar had ik bij een blogvriendin al veel goeds over gelezen. Ik had geen afspraken in mijn agenda maar wel een volle stempelkaart die me na vijf eerdere bezoekjes nu gratis toegang verschafte. De wijnboer, in deze weken in functie als de belastingman, had geen tijd. Ik dus wel. In een goed gevulde zaal keek ik naar een ontroerend mooie film. Na afloop had ik natte ogen. Ik besefte bovendien dat ik voor het eerst in mijn leven alleen naar de bioscoop was geweest. Maar dáár kwamen die tranen niet van.

6 thoughts on “De eerste keer

  1. Ik hoop dat hij hier nog ergens draait. Ik ga er dan heen met een vriendin of als dat niet lukt alleen. Ik heb er ook geen probleem mee om alleen in de bioscoop te zitten.

Geef een reactie

