Trui

p1210678

‘Jeroen Krabbé heeft een interessant tv-programma gemaakt over het leven en werk van Picasso. Ik kan het je aanraden’, zei mijn 94 jarige moeder vorige week tegen me. Dus keek ik via uitzending gemist naar aflevering 1 en inderdaad: een aanrader. Heerlijk toch zo’n moeder? Deze vrolijke trui kocht ik in Lanzarote en doet me aan Picasso denken. Maar ook aan de kunstenaar Cesar Manrique aan wie ik mijn hart verloor op dat Canarische eiland. Enfin, vanavond deel 2 van Krabbé zoekt Picasso. NPO2 om 20.25 uur. Ga gerust kijken, vindt mijn moeder leuk.

10 thoughts on “Trui

Geef een reactie

