Fleurig

dsc_0022

De één zorgt voor een taartje, de ander rijdt de auto en ik neem het bloemetje mee. Het is weer vriendinnendag. Dat bloemetje zat nog in de verpakking toen ik het gisteravond bij kunstlicht op de foto zette. Erg blogwaardig is het niet maar nood breekt wet. Want zodra we uitgekletst zijn en ik weer afgeleverd ben, trein ik door naar het Malieveld. Ik geef gewoon Trump de schuld van een slechte foto. Is geheel in zijn lijn. O ja, omdat de saaie maand februari weer is aangebroken, plaats ik dagelijks een zo kleurrijk mogelijke foto. Om mezelf op te vrolijken.

6 thoughts on “Fleurig

  1. Een kleurige vrolijke foto is altijd goed, of het nou februari of november is. Met die enge man in dat witte huis is de wereld al beangstigend genoeg! We keep laughing 🙂

Geef een reactie

