Loft

dsc_0122

Toen ik voor het eerst Vincent’s kantoor in Amsterdam zag, was ik overdonderd door de ruimte. Een breed pand met veel licht dat via voor-en achterzijde naar binnenstroomt. Je zult in zo’n ruimte kunnen wónen, dacht ik ogenblikkelijk. Ik rust dan ook niet vóór ik in gedachten zo’n ruimte heb ingericht, een tamelijk onschuldige afwijking. En laat nou net op het moment dat ik er kort gelden was, op de hoogste verdieping van het pand in de Amsterdamse Vijzelstraat tijdelijk een loft  zijn ingericht.

dsc_0121

dsc_0115

dsc_0120

Al het getoonde, behalve dochter Fleur, was te koop. Tegen enorme prijzen. Maar daar ging het me helemaal niet om. Ik had de ultieme binnenkijkkick te pakken.

10 thoughts on “Loft

Geef een reactie

