Poseren

dsc_0011-001

Een oppasbeurt bij de kleinkinderen valt in twee delen uiteen. Eerst komen ze naar ons en gaan met opa naar het museum. Dan drinken we wat en in die tussentijd probeer ik, die oma met haar altijd aanwezige camera, een paar foto’s van ze te maken. Ik neem wel even een leuke pose aan, zegt Eva. Maar nee, ze is niet van plan fotomodel te worden. Ze denkt aan dierenarts. Lucas is wat minder toeschietelijk als het om foto’s gaat want hij zit in een behoorlijk typerende houding op zijn mobiel iets spannends te kijken. We eten daarna met z’n viertjes een zelfgemaakte Italiaanse maaltijd en gaan vervolgens naar hun eigen huis waar we ‘Wie is de Mol’ kijken. Natuurlijk hebben we leuke gesprekken met ze, al zie je daar op de foto’s niets van terug.

dsc_0001-001

 

2 thoughts on “Poseren

  1. O jee, mijn eigen kinderen haten mijn fotocamera. Ik heb dan ook geen recente foto’s van ze. Niet dat ik nou altijd foto’s wilde maken, maar zij willen gewoon niet op de foto. Jammer, maar ik respecteer het maar.

Geef een reactie

