Waarheen

dsc_0032-002

Toen ik korte geleden deze bewegwijzering bij Madurodam zag, kreeg ik ogenblikkelijk zin in een reisje naar een ver oord. Bovendien ploppen herinneringen op bij deze bestemmingen. Johannesburg maakte veel indruk maar het nabij gelegen Krugerpark nog meer. In Lissabon zongen we onze eigen fado in een kroegje. De Hollands aandoende huisjes in tropische kleuren in Willemstad zijn om nooit te vergeten. Parijs..ah Parijs mijn eerste echte buitenlandse stad, het maakte een onuitwisbare indruk op me. Samen met Rome misschien wel de meest favoriete in dit rijtje. Tel Aviv in Israël daar ben ik nog niet geweest. Mmm…een mens moet wat te dromen overhouden.

7 thoughts on “Waarheen

Geef een reactie

