De wereld van het wit

dsc_0010

De verleiding om een winters plaatje op het blog te zetten valt niet te weerstaan. Dit is wat ik vanmorgen het eerste zag toen ik de woonkamer inliep.

dsc_0014

Dit toen mijn blik naar links ging. Prachtig toch?

dsc_0015

En dit tenslotte zag ik toen ik achter mijn cappuccino langs het raam omhoog keek. Zelfs een spinnenweb heeft zo zijn charme. Zuidelijke landen als Spanje en Griekenland kampen met hevige sneeuwval. Vluchtelingen in tenten krijgen nog meer ontbering te verduren dan ze al hebben. Italië werd opnieuw getroffen door een aardbeving in het gebied waar de mensen al zonder stroom zitten. Vanuit mijn warme woonkamer is het dan makkelijk fotograferen. Toch kun je niet aan de gang blijven met relativeren. Mijn wereld ziet er vandaag schitterend uit.

8 thoughts on “De wereld van het wit

  1. De wereld schiet er geen donder mee op als jij gaat zitten treuren over alle ellende, die er altijd zal zijn. Prachtig, die rijp. Ik heb vandaag ook gefotografeerd en niet in het akeligste stukje Nederland. 😉

  2. Vanuit mijn raam keek ik al net zo mooi over ons dorp uit als jij over Delft en ook ik heb een spinnenweb op de foto gezet. Toevallig! Het klinkt misschien egoïstisch, maar wij kunnen nou eenmaal niet het leed van de wereld op onze schouders nemen. Dus nu maar genieten.

Geef een reactie

