Licht in het donker

 

dsc_0154

We vervolgden ons feestje gisteren door aan het eind van de middag een kleine stadswandeling te maken langs verlichte objecten in het kader van het Amsterdam Light Festival. Ik had me voorgenomen ook het geleerde van mijn fotocursus in de praktijk te brengen. Bovendien had blogvriendin Marthy nog wat camera-instellingen voor me opgeschreven en met een goed fotograferende schoonzoon in de buurt, ging ik dus welgemoed op stap. Maar zonder statief en deel uitmakend van een groep van zestien, viel het me nog niet mee.

dsc_0133dsc_0150

dsc_0156

Ik heb genoten van de wandeling, het gebodene en het gezelschap. Dat is me nog nét meer waard dan fraai gelukte foto’s. Het festival is nog tot 22 januari te zien in Amsterdam.

 

11 thoughts on “Licht in het donker

  1. Ik gooi niet zo veel foto’s weg, maar er zijn er bij mij wel heel veel die de publicatie niet halen. Maar soms, jaren later, denk je ineens iets anders over een foto en op de computer is bewaren toch makkelijker dan in een doos of album. Enne… ik vind je foto’s heel mooi geworden. Niks geen reden tot misnoegen 😉

Geef een reactie

