Het wordt steeds lichter

p1210656-001

Het is midden op de dag en toch ziet het er sombertjes uit. Terwijl de Chinese supermarkt wordt bevoorraad, stal ik mijn fiets en loop een deurtje verder de fysiotherapiepraktijk in. Ik doe daar medische fitness en er wordt verder ook nog wat aan me gesleuteld. Heb het gevoel beetje bij beetje wat soepeler te worden. Omdat de glazenwasser vandaag de ramen buiten heeft gedaan, ga ik binnen aan de slag met spons en zeem. En ook al is de zon inmiddels gaan schijnen, jullie moeten het met dit plaatje doen. Geen nieuw fietstochtje voor een zonniger foto. We gaan al dat bewegen niet overdrijven.

6 thoughts on “Het wordt steeds lichter

Geef een reactie

