Maastricht (2)

p1210603

Hoewel het accent op winkelen lag en niet direct op cultuur snuiven, ontkom je gelukkig niet aan het vele moois dat Maastricht te bieden heeft.  Zo móet je wel even in de Basiliek naar het beeld  van Onze Lieve Vrouwe Sterre der Zee. En ook verder is het centrum van Maastricht, dat gisteren nog geheel in kerstsfeer was, de moeite meer dan waard. p1210608

p1210605

p1210611

Maar waar ik me het meest op verheugd had, was de boekwinkel die in de Dominicanenkerk is gevestigd.Daar was ik nog niet eerder geweest.

p1210609-001

p1210632

Dat is toch wel de hemel op aarde!

p1210633

En met dit mooie beeld namen we weer afscheid van Maastricht. De volgende keer blijf ik minstens vier dagen. Dat heb ik me stellig voor genomen.

7 thoughts on “Maastricht (2)

Geef een reactie

