Maastricht

p1210615

Samen met dochter Fleur was ik twee dagen in Maastricht. Op mijn lijstje met favoriete steden scoort deze stad hoog. De stad is authentiek en bezorgt mij altijd weer een vakantiegevoel. Het was een minivakantie met veel tijd en aandacht voor winkelen. Ook ontmoetten we blogvolgster Marga die ons uitnodigde in de Tapijnkazerne waar we thee dronken met elkaar .

p1210616

Enorm leuk om elkaar te leren kennen. En de omgeving van dit restaurant bij de stadswallen was ook al zo fantastisch. Kijk maar hoe Fleur er bij staat. Zelf poseerde ik vanmorgen nog even in ons hotel. Daar stond een fraaie Vespa. Als ik daar nou op door Maastricht had getuft, was ik nu wat minder versleten geweest.

p1210627-001

 

5 thoughts on “Maastricht

Geef een reactie

