En zo niet, niks aan de hand

dsc_0003-001

Omdat ik wel toe was aan een foto met wat meer kleur dan de laatste dagen, heb ik het glas-in-lood in de hal tot onderwerp genomen. Goed. Heel wat anders: tot op heden kreeg ik van WordPress jaarlijks een fraai vormgegeven rapport. Daar is men kennelijk mee gestopt. En da’s toch een beetje jammer. Want eerlijk is eerlijk, het is voor mezelf aardig om te zien of mijn blogs gelezen worden en of in het aantal lezers nog groei zit. In 2015 stond de teller op meer dan 84.000. Gelukkig kan ik de statistieken zelf raadplegen. En ja, de resultaten stemmen me tevreden met 97.384 bezoekers in 2016. Dus hoop ik in 2017 de magische grens van 100.000 te passeren. Lijkt me geinig.

16 thoughts on “En zo niet, niks aan de hand

  1. Die 100.000 ga je dit jaar zeker halen.
    Dat getal is echter niet het aantal bezoekers, maar het aantal bezichtigen van je bezoekers.
    Gemiddeld kijkt een bezoeker van je blog naar zo’n 5 pagina’s.
    Dus zit je ongeveer op 20.000 bezoekers in 2016.
    Daar mag je zeker trots op zijn. Gefeliciteerd!

  2. Knap hoor Emie en het is vreselijk leuk om je blogjes te lezen.
    Maar als ik ze nou twee keer lees… Telt dat dan ook dubbel? Dan ga ik ze gewoon drie of vier keer lezen, dan haal je je doel wel als iedereen dat ook doet😁.

  3. Zoveel? Ik haal dat lang niet, terwijl mijn bezoekersaantal wel meer dan verdubbeld is dit jaar. Ik vraag me ook af hoe het werkt. Natuurlijk zit het in de aantrekkelijkheid, leesbaarheid van je blog. Ik denk ook, dat het zit in de koppeling met Facebook, dat heb ik (nog) niet gedaan. Maar ik lig niet wakker van die kijkcijfers hoor!

    • Nou, een verdubbeling is toch heel veel, Jeanne. FB helpt ook, ik ken veel mensen die via FB op mijn blog komen of via andere bloggers. Zo dwaal ik zelf als lezer ook rond. En vind ik iemand prettig leesbaar dan blijf ik er dagelijks komen. Zoals bij jou dus.

  4. Ook even gekeken, had statistieken niet het hele jaar er op. Maar ik haal de 100.000 bezoekers niet. Wel veel meer bezoeken, wat het onderscheid maakt is me niet duidelijk. Iets met google of zo….

  5. Die grens van 100.000 ga je vast bereiken. Je schrijft nog steeds even boeiend en de foto ’s worden steeds mooier. Ik blijf fan!

Geef een reactie

