Doos

dsc_0121

Het doet een beetje pijn om de minikerstboom uiteindelijk in de groencontainer te zien verdwijnen. Maar hergebruik was dit jaar niet aan de orde. Het ruimt weer lekker op en straks haal ik een verse bos tulpen om de terugkeer van het licht een beetje luister bij te zetten. Kamerplanten zijn aan ons niet besteed vanwege het leven op twee locaties en dus heb ik wat decoratieve takken in een vaas. Lekker minimalistisch. En weinig onderhoud. Als ik samen met de wijnboer de doos met kersttroep weer in de berging heb opgeborgen, heb ik helemaal het idee dat het nieuwe jaar opgeruimd van start kan gaan.

dsc_0126

12 thoughts on “Doos

    • Nou Marthy, wij hebben geen bus maar toch wel een auto die om te bouwen is tot een met een redelijke laadvloer. En dat blijkt ieder jaar weer van pas te komen. Vanmiddag bij de kringloop twee heel leuke rieten tuinstoelen gekocht. Dus…

    • Normaal gesproken zou ik het pas eind van de week doen, Jeanne. Er staat een leuk uitstapje met hotelovernachting in de planning, dus vandaar. Geniet jij dus nog maar even fijn van de sfeervolle versiering.

Geef een reactie

