Kerstwens

dsc_0054

Deze foto, die ik van de zomer in Caldese al maakte, siert onze kerstkaart dit jaar. Voor de mensen die ik niet persoonlijk ken maar met wie ik via dit wereldwijde web contact onderhoud, bij deze mijn wens speciaal voor jullie. Hoe je het ook viert en waar ter wereld je ook bent, hoop ik voor jou en de jouwen dat het zinvolle en mooie dagen mogen zijn. Met elkaar een vredelievende en warme sfeer scheppen, daar gaat het om, wat mij betreft.

Fijne kerstdagen

 

5 thoughts on “Kerstwens

Geef een reactie

