Kunstlicht

p1210591

Het is wat frisser dan gisteren maar alweer zonnig. Dus spring ik na mijn bezoekje aan de fysio opnieuw op mijn fiets, nu om boodschappen te gaan doen. Noodzakelijk huishoudelijke zaken kunnen wachten tot de donkere uren. In de tijd dat ik nog werkte had je ’s winters perioden waarin je bij donker het huis verliet en ook in het donker weer thuis kwam. Om de hele dag bij kunstlicht te werken. En daar had ik toen totaal geen moeite mee. Wat ben ik blij met mijn huidige vrijheid. Enfin, ik reed speciaal even over de Markt om jullie de grote de kerstboom te kunnen laten zien.

12 thoughts on “Kunstlicht

  1. Ondanks mijn een enorme behoefte aan daglicht was ‘de donkerte’ tijdens mijn werkzame leven ook geen probleem,
    Maar van de vrijheid om naar buiten te kunnen gaan wanneer ik wil, geniet ik extra!
    Mooi dat het zich zo natuurlijk oplost

Geef een reactie

